2012. május 21., hétfő

Ez már mi

Az már súlyos, ha szex közben az jut az eszembe, hogy basszer, ez akkora poén, hogy megírom a blogba! De aztán annyira jó volt vele, hogy elfelejtettem, mi volt a poén.

Már rám fért, hogy újra olyan igazán önfeledten, felszabadultan tudjak szexelni. Szerelmeskedni, ahogy Ater hívja, de hát ez minden volt, csak nem szerelmeskedés. Kb. a negyedik pasi az életemben, akivel állati-mocskos mód jó a szex. Sajnos Ater nekem max. erre alkalmas, mert annyira nem tudom tolerálni az életvitelét és -felfogását. Valamiért mégis elemi módon vonzódom hozzá - fizikailag. Ha a közelemben van és nem érhetek hozzá, az valóságos fájdalommal jár.

4 megjegyzés:

  1. Szia, en ritkan megszolalo huseges olvasod vagyok. :) Nem vagy egyedul a leirt jelenseggel. En is hasonlo (csak hasonlo, de nem ilyen) helyzetben vagyok. Van valaki aki elkezdett vonzani, de valoszinuleg nem bontakozhat ki, mert 1. a kollegam, 2. mert olyan vallasi kozosseghez tartozik, amivel nem ertek egyet, csak tiszteletben tartom, hogy a csaladjatol ezt kapta. De igen, szoval van ilyen, hogy az eletben nem kezdene vele komolyabban az ember, de gyurne, vagy gyuri vele a lepedot:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, nem fogom ugyanazt a hibát elkövetni, mint a második volt férjemmel. Az elementáris vonzódás még kurva kevés! De most már van eszem :)

    VálaszTörlés
  3. Helyes:) Szerintem csak elvezd, lazan. Nem tudom, hogy vagy vele, de nekem idonkent nehez csak ugy engedni, hagy tortenjenek a dolgok (jelenleg eppen megy es tok jo minden), szoval ha megteheted, hogy szabad legy, es csak elvezd amit kinal az elet, tedd, ne gondolkodj, csinald, ne tervezz! Ha most szexualisan van szukseged a kibontakozasra, eld meg, sajnos nehez olyan tarsat talalni, aki minden teren megfelelo szamunkra, kielegito. Nemi szemelyesseget leirok, remelem, nem tartalak fel. Csak annyi, hogy nekem remek tarsam van, sok-sok szempontbol es alakulunk, hogy a leheto legtobbet, legjobbat megadjuk egymasnak, de nalam speciel ez a tavasz nagyon beutott es csak azt veszem eszre, hogy jesszus, mar flortolok is vagy, hogy leragadt a szemem egy pasi s.ggen:) Soha nem csaltam meg senkit, de eskuszom, ha most fuggetlen lennek, csak elveznem, hogy korulzsongnak a ferfiak es ha ugy alakulna, le is fekudnek veluk. De en jelenleg valakivel vagyok, aki tenyleg remek tars, igy minden ejjel meg reggel rajta elem ki a tavasz okozta hormonalis pezsgesemet:))))
    Szoval Manela, elvezd, most leptel ki egy hosszu kapcsolatbol, nincs szukseged ujra kotottsegekre, csak a szabadsagra;)

    VálaszTörlés
  4. Előbb-utóbb az összes nő azzal jön, hogy szerelmes, hol a jeggyűrű.

    Martes

    VálaszTörlés