2012. június 17., vasárnap

A kis hamis

Olálá. Az élet szépen megoldotta a problémáimat. Alig jöttem el ma este Robitól, ő máris két nővel is sajnáltatja magát a társkeresőn, hogy milyen egyedül van, és mennyire elege van ebből. Meg hogy "Hiányzik az oldalbordám és nem tudok meglenni nélküle!!Nélküled" - írta levélben az egyiknek, akivel már egy hete szépen ellevelezget, rajong a hátam mögött. Legalábbis Robi azt hiszi. És készséggel találkozik vele egy kellemes kis estére. Ejnye, hát mégis csak jó ötlet volt csapdát állítani, még ha piszkos dolog is. Mire jók a barátnők, akik ugyancsak regisztrálva vannak ott.... Hogy mérges vagyok-e? Abszolút nem. Csak kicsit szúr a gyomrom, hogy igazából akkor ki a jó francban bízhatok meg ezek után? Az már nem is izgat, hogyan magyarázom meg a barátaimnak, hogy le fogom szedni a facebookon a kapcsolati állapotomat. Ki nem szarja le. Minden csoda három napig tart.

Pasit nem akarok látni mostanában, az tuti.

Na, felhívtam és mézesmázosan a következőket mondtam neki: "Szia édes. Ki vagy rúgva. Azért jó volt veled. Puszi, szia". És letettem.

12 megjegyzés:

  1. Két jelzőm van a típusra: geciputtony, muffparóka.
    Szarzsák. :( Sajnálom.

    VálaszTörlés
  2. Nem baj, Tejus, legalább idejekorán kiderült és nem csinált belőlem hülyét. Nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Ez az elintézési módja.
    Lazán kezeld: volt néhány jó kufircod.
    Ennyi.
    Erre mondtam, hogy élvezd azt, amit tálcán nyújt az élet. Hát, ha belőle ennyit, akkor ennyit.
    Lapozz.
    :-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon becsullek, hogy ezt megirtad. Okulaskent. Szuper csajszi vagy.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon becsullek, hogy ezt megirtad. Okulaskent. Szuper csajszi vagy.

    VálaszTörlés
  6. Talán tényleg nincs, aki betölthetné a szívedben a foglalt helyeket. Talán tényleg idő kell, hogy a vészjelződ még az első találkozáskor bevillanjon, ha szükséges. A bizalommal meg az a baj, hogy általában nem adják ingyen, te sem (mondjuk ezt jól teszed). És az csak idővel jön, vagy nem jön. Neked viszont nem sok időd van mostanában. A társkeresőn próbálkozás mindig rejt efféle veszélyeket. Kár azért a szarháziért, egy pillanatra még engem is megtévesztett. Szemét!

    VálaszTörlés
  7. ahogy írod: az élet (egy kis segítséggel) megoldotta a dilemmát. nem bírtad volna vele, legalábbis nekem úgy tűnt az előző bejegyzésből. legalább nem kell vívódnod, hogy hogy lett volna jobb, nincs lelkifurdalás, volt viszont jó szex. (azért persze sajnálom, mert kemény lehet..) (de legalább jól megírtad:))

    VálaszTörlés
  8. Látszott, hogy a gyerekes viselkedése alapján valami nincs vele rendben, nade hogy ennyire zs-vágány legyen... meglepett. Érdemelnél már egyet a korrekt fajtából, az ziher!

    VálaszTörlés
  9. :( Pedig az elején tökre örültem, hogy olyan jókat írsz... Aztán persze látszott, hogy mégsem ideális dolog ez, de így azért ez durva... :(

    VálaszTörlés